Jarní svod, Rai má 9 měsíců a naučil se plavat+ fotky

03.05.2011 21:00

Rejíček má 9 měsíců

 

 Nemůžu uvěřit jak strašně rychle to utíká. Zdá se mi jako by sem si Rejíčka dovezla před měsícem a přitom dnes je tomu 9 měsíců co přišel na tento svět. A jsem za to neuvěřitelně ráda!!!! :) Je to strašně šikovný a chytrý pejsek, nejradši by každýmu pořád pomáhal, nosil kyblíky a podával věci...pořád něco :) až je to někdy i otravný když otevřu skříňku a on se tam hned musí nacpat taky aby mu něco náááhodou neuteklo. Bez něj už se nedá dělat nic musí být u všeho, když jsem teď dělala jarní úklid v pokoji tak mi Rejíček ochotně "pomáhal" z čehož sem byla skoro na prášky :D měla přetřízený hromádky co půjde do krabice atd a on mi to "přetřizoval" po svém a to tak že ty hromádky přemisťoval a nosil mi věci jako "Hele co jsem tam našel". Fáákt někdy radost s ním něco dělat, je to náš takovej malej ocásek :D  ale už si nedokážu představit být bez něj.

Nicméně je to už pořádný "chlap" a to můžete posoudit na úvodní fotce webu. :) I Rai dodržuje tradice.:)

 

 Brzy přidám i další Raiovi Jarní fotky a máte se na co těšit! :)

 

 

 

 

Jarní svod

 

 

V sobotu 16.4 jsme se s Raiem zúčastnili Jarního svodu psů v Křenovicích. Na svodu se hodnotí standart plemene, zbarvení, síla kostry, chrup a skus, kvalita srsti a povaha, nadále pak oko, čenich, ucho a samozřejmě základní hrubé vady. Trošičku sem se musela pousmát nad tím že neveděli ani jak se čte Flat ale tak aspoň bylo veselo :). Rai prošel svodem v pohodě, je plnochrupý, má nůžkový skus a žádné vady jen mě trošku mrzí že zaškrtli srst: průměrná protože jindy má Rai krásou lesklou srst ale bohužel asik před 14ti dnama než sme šli na svod byl Rai nemocný páč chytl na výstavě nějakou infekci ale v pohodě se z toho za týden s antibiotiky dostal jen ta srst nebyla ještě taková jako před tím :(.

Stejně tak jako Rai prošel v pohodě i Tyler který tam byl s námi. :) Na Raiovu svodovou kartu se můžete podívat zde.

 

 

fcr-rainbowrajče.net

  

 

22.4 Rai už umí plavat

 


 Předminulý pátek jsme se vydali po delší době opět na procházku s Freyou a jejím páníkem, vzali jsme to přez les a protože bylo docela horko rozhodli jsme se po cestě zastavit u rybníků. U prvního se Rai smočil jako vždy (i když ve vodě byl teprv po 3)  jen po bříško a dál nic ale nálákal tam i Freyu, která tam smočila pacičky ale i tak to bylo něco protože Freya do vody ani nevkročí natož aby tam vlezla celá. :)

Za chvíli jsme se vydali k druhému rybníku který se napouští a je tam udělaný sestup do vody takže to tam bylo pro jejich "plavání" (chození ve vodě) ideální :D. Pak jsem tam hodila klacík jako že: "Raii mohl bys teda zkusit plavat..."

A co by Rai neudělal před ženskou...šel pro něj a tvářil se strašně důležitě jako že už umí plavat dááávno a stejnak si myslím že byl po.... až za ušima :D nicméně Freyu to "okouzlilo" a začala za Raiem běhat a chodit do vody dál a dál až se nakonec ocitla víc jak po břicho ve vodě ale jak si namočila ocásek hra skončila a šla z vody pak už jen na Raie štěkala at rychle doplave s tím klackem dá mi ho do ruky, pak začala štěkat na mě at jim ho hodím nééé?!  A tak to šlo pořád dokola a náááramně ji to bavilo :). Pak když už Rai nemohl skoro ani doplavat sme se rozhodli že už půjdem pomalu domů, za rybníkem vedle cesty je pěkná louka tak se tam ještě vyřádili a proběhali aby aspoň trošku uschli, pak jsme vyfotili po cestě pár fotek a nakonec dorazili domů. Myslím že ten den jsme měli oba s Raiem veliký zážitek a já měla radost jak je šikovný i když za to mohla vlastně jiná "ženská" než já....  :)

 

 

fcr-rainbowrajče.net

 

 

 

 

Jinak pořád cvičíme poslušnost a aport, chodíme na procházky. Jinak se snažím dát do kupy pořádně web takže si určitě můžete všimnout malých úprav kde je to přesně podle mých představ a pomalu se blížím do finiše. :) V brzké době mám v plánu ještě přidat do sekce výstavy diplomy a posudky.

 

 Hlavně chci poděkovat všem co nám fotí fotky a pomáhají, protože jsem po operaci pravého zápěstí a tak zatím fotím třeba jen když jsme s Raiem na zahradě a je klid ale na procházce bych asi všechno dělat nestihla :) Tímto jim všem patří moc velké DÍKY!  :)