MVP Duodanube Bratislava a MVP Mladá Boleslav

31.08.2011 19:26

 

MVP Duodanube Bratislava

20.8 - 21.8.

 

V sobotu 20.8 jsme se brzy ráno vydali směr Bratislava na dvoudenní výstavní maraton. Raiovi se to vůbec nelíbilo, protože jsem předešlý den moc nestíhala a koupala jsem ho až hodně pozdě večer. Takže ráno jsem ho sotva vzbudila a to se na mě ještě díval s polozavřenýma očima s výrazem: "Jako co jéé, dyť je ještě tma, kam chceš proboha jezdit?! " No nakonec se nechal překecat a nějakým způobem se nasoukal do auta, říkala sem si to bude dobrý ještě se prospí po cestě a bude o.k.....Jenže jak jsme dojeli do Bratislavy tak byl spíše k.o :-/ celou cestu se převalval, sedal, lehal no prostě protiva. Když jsme dorazili na závodiště kde se výstava konala, byl spíše chodící spící pes. Utěšovala jsem se tím že jak budeme v kruhu, jako vždy ožije. Za krátkou dobu jsme přišli na řadu protože před náma byli jen 4 pejsci. A protože ten den mělo být velké horko a tam skoro žádný stín, byla jsem ráda že se tam nemusíme smažit celé dopoledne. Vlezli jsme do kruhu, pesani se postavili do postojů a paní rozhodčí si nás prohlídla to se ještě dalo, ale když jsme přišli k paní rozhodčí Rai nahodil otrávený výraz a usmyslel si že chce jít spát a že ho to dnes nebaví no prostě dokonalý pan protiva! Ať sem dělala co jsem chtěla nemohla jsem upoutat jeho pozornost, čučel kamsi někam do pryč a prostě nebude dělat nic! Já jsem z toho byla totálně na prášky ale nevzdávala jsem to, nakonec nám paní rozhodčí zadala známku V2 za což sem byla moc ráda, protože já bych ho za to kopla leda tak do zadku co tam předváděl..:) ale Rai se líbil a dostal moc pěkný posudek i přes jeho den blbec. :)

 

Druhý den v neděli nám přesunuli kruh přímo na dostihovou dráhu, kde to teda pražilo ostošest a to bylo před náma 30 psů, tak jsme čekali. Mezi tím jsem  se modlila aby Rai nezopakoval to co včera. Ikdyž slunko pražilo a bylo vedro k padnutí, Rai byl už pěkně vyspaný, veselý a pozorný. Takže nakonec jsme si od pana rozhodčího vysloužili  V1, CAJC! Byla jsem strašně moc ráda za dalšího CAJCe do sbírky, od Junior Championa Slovenska nás dělí už jen krůček! Z Bratislavy jsme nakonec odjížděli spokojeni všichni jak já tak i Rai který celou cestu domů prospal a doma si pošmákl na zasloužené odměně. ;)

 

Fotky budou později ve fotogalerii. Zatím se můžete podívat na nějaké fotky zde: https://dogforum.sk/viewtopic.php?f=80&t=1372&start=240#p724547 

 

 

MVP Mladá Boleslav

27.8.

 

Minulý víkend v sobotu, jsme jeli zkusit štěstí do Mladé Boleslavi. Cesta byla dlouhá ale nakonec jsme dojeli na místo přesně podle plánu. Tentokrát se výstava také konala na závodišti ale na chrtím, dostat se k našemu kruhu bylo docela jednoduché ale že by tam bylo nějak moc místa kolem se říct nedá. Naštěstí jsme zanedlouho přišli na řadu a šlo se do kruhu. Rai byl moc šikovný a snažil se paní rozhodčí předvést maximum. Ale bohužel pro nás se paní rozhodčí líbily jemnější typy psů a i přes Raiovu snahu nám zadala VD 4....Nejspíš to bylo kvůli pohybu, ikdyž jsem jí vysvětlila že je mohutný řekla mi: "No vidíte, tak to víte...!" nakonec mě ještě paní rozhodčí dorazila tím že by Rai měl běhat po betonu aby tvrdě dopadal aby se mu to pořádně sráželo...(pohyb trénujeme skoro každý den, takže to není že by jsme se na to vyprdli ale Rai je opravdu mohutný a bohužel jeho pohyb je jiný než u atletičtějšího pejska...) No bohužel někdy se nedaří a jak jsme zjistili, nám zvášť u českých rozhodčích..;)

Fotky z Bolky bohužel nemáme jelikož neměl kdo fotit....

Jak se daří na výstavách našemu kamarádu Tylerovi se můžete podívat zde.