MVP Praha, Voříškiáda Zbýšov s prezentací psů s PP, CVP Senec, MVP Nitra sobota i neděle, MVP Brno! :)

27.06.2011 19:09

Mezinárodní výstava psů Praha 14.5.2011 

 

 

V pátek odpoledne jsme se vydali směr Praha, kde nás druhý den čekala na výstavišti v Letňanech naše premiéra ve třídě mladých. Na výstaviště jsme dojeli s předstihem takže jsme měli spoustu času ale stačila chvilka nepozornosti, kdy jsem si upevňovala číslo pár pesanů nenastoupilo a já čučím do kruhu, že už jsou tam nastoupení flati třída mladých, stačila jsem jen popadnout výstavní vodítko, složku a rychle s Raiem do kruhu. :D

Posuzoval nás pan V. Adlt........(nějak mi došla slova :D ) No Rai dostal hodnocení VD 4...Stručně řečeno, posuzování pana Adlta se mi nelíbilo a nebyla jsem jediná, bylo tam víc nespokojených vystavovatelů.... Někteří by mohli říct že jsem zaujatá skrz to jaké nám dal pan Adlt hodnocení ale to se plete! Překvapilo mě to, to jo ale pak když jsem si přečetla posudek který nám napsal nevěděla jsem jestli brečet nebo se smát. :D

Po výstavě jsem se dozvěděla od chovatelů flatů, že flati nejsou silnou stránkou pana Adlta a že si z toho nemám vůbec nic dělat.

No ale rozhodně jsme si tímto nenechali zkazit víkend a parádně jsme si ho užili!! Navštívili jsme Pražskou Zoo v Troji a druhý den jsme si udělali výlet po Praze kde se Rejíček všem strašně líbil a na každém kroku se někdo zastavil a fotil si ho! :D Někteří si ho chtěli vzít aji domů..:D Takže i přes neúspěch na výstavě jsme si výlet do Prahy pořádně užili a máme spoustu krásných fotek a vzpomínek!! :)

 

 

 

Voříškiáda Zbýšov s prezentací psů s PP

 21.5.2011

 

 

V sobotu ráno jsme se vydali do nedalekého Zbýšova kde se konala Zbýšovská Voříškiáda s prezentací psů s PP. Na voříškiádu jsme zavítali poprvé, svítilo krásně sluníčko a my sledovali dění v kruhu. Mezi tím než jsme přišli na řadu se z krásného sluníčka vyklubal nepřítel číslo 1!!! Začalo být příšerný vedro a dusno, slunko pražilo až byl skoro každý stín obsazený. Já jsem se teda neschovala ale aspoň sem se přikryla bratrancovou mikčou...Ale nejvíc mi bylo líto psů a hlavně těch černých, Rai byl teda ve výstavní boudě takže na něj nesvítilo ale i tak mu bylo strašný horko. Když jsme přišli na řadu a nastoupili do třídy Juniorů kde s náma byl i náš kamarád Tyler s paničkou Terkou, tak se Raiovi nechtělo ani stát natož dělat postoj :D nakonec jsem ho nějak ukecala ale ani párek si nevzal...ale ani jsem se moc nedivila protože když jsem ho pohladila byl rozpálený jak kamna. Celkem nás bylo ve třídě Juniorů 12 psů, takže jsem si říkala že to bude úspěch když se vůbec umístíme. Ale když pak vybrali nás na první místo málem jsem dostala infarkt :D byla sem radostí bez sebe že Rai získal 1. místo z 12 psů!!!!!  :) Na krásném druhém místě se umístil Tyler a bodoval i Chester který vyhrál 1.místo psa bez PP!!!!

Oběma ještě jednou moc gratulujeme!!!! :)

Raíček vyhrál krásný pohár a spoustu, spoustu nádherných cen!! :) Byl to nádherně strávený den až na jedno... že sem pak nemohla ještě týden spát na zádech jak jsem se strašně moc spálila.... :-/  :)

 

 

VÝSTAVNÍ MARATON SLOVENSKO

3.6.2011 CELOSTÁTNÍ VÝSTAVA PSŮ SENEC
4.-5.6.2011 MEZINÁRODNÍ VÝSTAVA PSŮ NITRA

 

 

V pátek ráno jsme se vydali na Slovensko, na dlouho očekávaný víkend plný výstav a doufali že získáme i nějakého toho CAJCe. :) V pátek nás čekala CVP v Senci která se konala venku. Byl krásný den ale na Raie zase trochu teplo a ještě k tomu ta cesta, no nečekala jsem zázraky. Raie nebavilo stát na tom slunku a ještě pak běhat, takže chtěl být zase co nejdřív ve stínu. Ale i tak jsme dostali krásný posudek, diplom a pěkné hodnocení Výborný 2!! Po výstavě si šel Rejíček zaplavat do jezera takže byl štěstím bez sebe a náramně se bavil :) a po zhruba 2 hodinkách u vody jsme se vydali směr Nitra na naši ubytovnu kde nás další dny čekaly ještě 2 výstavy. :)

 

 

Druhý den v sobotu jsme tedy vyrazily na výstaviště které bylo jen kousek od naší ubytovny a i když jsme na výstavu přijeli trošku později bylo tam kolem kruhu ještě spousta místa. Takže se mi to tam hned zamlouvalo. Bylo tam dost prostoru na chodbičky mezi kruhy a byl tam pěkný chládek ale ne průvan i když po bočních stranách otevřeli "vrata". :D

Do kruhu jsme nastoupili s o dost staršíma psama takže jsem to na vítězství neviděla už na začátku ale i tak jsme dostali nádherný posudek a hodnocení Výborný 3 , jen mě trošku mrzelo že nedávali diplomy ale i tak jsem bylo spokojená. :) Po výstavě jsme si udělali menší výlet s procházkou u rybníka (ve kterém se ovšem nedalo koupat, protože tam bylo hodně ale hodně řas a strašně špinavá voda) ale i tak Rai lítal jak střelený a byl tak šťastný že nemusí být ve městě a může se proběhnout. :) Nakonec Rai zakončil den povalováním na JEHO (našem) balkoně. :)

 

 

Třetí den na Slovensku utekl strašně rychle, ráno jsme dorazili na výstaviště na kterém už byli i Tyler s Terkou kteří dojeli. Posuzování v našem kruhu šlo celkem rychle takže nám čekání nepřišlo ani tak dlouhý. Když na nás přišla řada a nastoupili jsme do kruhu Rai mě mile překvapil. Že i po dlouhém výstavním víkendu (byl to jeho první víkend s tolika výstavama) krásně stál v postoji a vrtěl ocasem. Což sem si myslela že v neděli bude už otrávený ale nebyl a právě naopak se pěkně snažil takže mi udělal velkou radost! :) A pan rozhodčí mu nakonec udělil Výborný 1, CAJC a krásný posudek!!!!! A tím se Rai stal ČEKATELEM NA JUNIOR CHAMPION SLOVENSKA!!!!!!!! Udělal mi oooobrovskou radost celým víkendem a doufám že se nám bude dařit i nadále!!!! :) Nakonec si Rai vybral odměnu (velkou gumovou kačenu, kterou momentálně zbožňuje a všem ji ukazuje), nakoupilo se pár sušených dobrůtek a vydali jsme se po úspěšném výstavním víkendu zpátky domů. :)

Velký úspěch na Slovensku měli i Terka s Tylerem!!!! Gratulujem!!! 

 

 

 

Mezinárodní výstava psů Brno 25.6.2011

 

 

Minulou sobotu jsme se vydali na výstavu do Brna do kterého to nemáme daleko. Na výstaviště jsme dorazili brzo takže jsme zabrali ještě místo u kruhu což bylo prima. Venku bylo hodně stánků takže jsme je šly s kamarádkou Terkou (která se také účastnila výstavy s Tylerem a získali nádherné 3. místo z 9 psů!!) hned všechny prohlídnout! :) A konečně jsem našla výstavní vodítko které jsem chtěla a nikde ho na výstavách neměli. Takže jsem si pak spokojeně vykračovala k našemu místu. Zanedlouho jsme přišli s Raiem už na řadu a nastopili jsme do třídy mladých v které bylo 9 psů! Z katalogu jsem věděla že jsou všichni starší takže nemáme moc šanci ale naděje umírá poslední a když Rai celou dobu nádherně stál, udělal mi velikánskou radost a už to pro mě hodně znamenalo protože se opravdu hodně snažil a i když posuzování trvalo delší dobu, pořád krásně stál a vrtěl ocasem!! :) Když se pak pan rozhodčí rozhodoval který 4 vybere do užšího výběru a jako první řekl naše číslo byla sem strašně mile překvapená!! A říkala sem si joooo jupí máme umístění a V, protože všichni ostatní co nepostoupili do užšího výběru získali hodnocení VD. A pak když začal rozdávat pořadí a 3. místo bylo už obsazené nemohla jsem tomu uvěřit! :) Pak se pan rozhodčí rozhodl že Raie dá na 1. místo ale nakonec nám zadal Výborný 2 s nádherným posudkem protože jsme byli mladší, ale i tak se mu Rai moc líbil jak je mohutný!! Ale i tak jsme byla radostí bez sebe, protože probojovat se na 2 místo z 9 psů z čehož byli všichni starší to už je obrovský úspěch!! Takže jsem byla maximálně spokojená a doufám že si povedeme i nadále tak skvěle na dalších výstavách! :) Nakonec jsem Raiovi zase koupila takovou "odměnu" :) a to vápníkovou kostičku s ouškem a Rai z toho byl zase unešený a nesl si to v pytlíku přes celé výstaviště až k autu a když potkal nějakýho psa nebo se na něj dívali lidi tak se začal strašně kroutit a dělat machra jako že ON MÁ KOSTIČKU! :D Prostě jednou z něj umřu smíchy! :)

 

 

 

 Na fotky z výstav se můžete podívat ve Fotogalerii a výsledky z výstav najdete v sekci Výstavy.