MVP Praha

06.12.2011 18:58

MVP Praha

5.11.

 

První listopadový víkend jsme se s Raiem zúčastnili výstavy v Praze. Cesta ubíhala celkem rychle a bez komplikací. Brzy jsme dorazili do Letňan, kde se výstava konala. Paní rozhodčí byla příjemná a milá paní. Hned jak jsme nastoupili do kruhu, Raie pořád sledovala a moc se jí líbila jeho srst. Rai mi udělal obrovskou radost a stál nádherně v postoji. V pohybu se začal předvádět a vykopávat předníma nohama jako kůň z čehož byli všichni uchváceni jak si to užívá. :) Paní rozhodčí nám napsala nádherný posudek a zadala známku V1 CAJC. Měla jsem ohromnou radost, protože jsme se dostali zase o kousek blíž k Junir Championovi ČR. Pak jsme šli do kruhu ještě o Junior BOBa. Jen co jsem stihla postavit Raie do postoje, už k nám mířila paní rozhodčí a gratulovala k Junior BOBovi. Pak jsme šli do kruhu ještě po třetí o BOBa. Raie už to nějak zmohlo a už se mu nechtělo moc stát. Paní rozhodčí se pořád rozhodovala mezi Raiem a jedním krásným pejskem ze zahraničí. Nakonec BOBa získal zahraniční pejsek. Ale i tak jsem byla v sedmém nebi protože jsem takový úspěch vůbec nečekala!! Na závěrečky jsme nakonec nečekali. Rai mi udělal opravdu velikou radost a potěšil mě i zájem ostatních chovatelů, hlavně zahraničních kterým se Rai moc líbil!! :-)

 

Bohužel máme jen pár fotek a ještě k tomu ne moc kvalitních ale i tak je sem dám...