ON, mého srdce šampion ♥

05.05.2013 00:05

 

Hodně lidí se diví a pozastavuje nad tím, jak spolu s Raiem komunikujem aneb "Jak to, že ti rozumí?"

Ale ano, rozumí. Můžu s ním mluvit jako s člověkem a on mi prostě rozumí.

Ať je to třeba příklad z minulého týdne, kdy jsme se vraceli z pola a Rai si poponášel otráveně balonek.

Sem tam na něj zapomněl a po "povelu" "Nezapomeň na balonek" se pro něj každou chvíly vracel. Já nesla malý kyblík s nějakými věcmi, nemohla jsem se na to už dívat a řekla: "Jestli ten balonek ale nechceš, tak mě ho dej do kyblíku a nech toho."

Natož Rai vzal balonek, přišel ke mě, strčil mi ho do kyblíku a šel si běhat. :D

Takže asi tak to u nás chodí a to bych mohla pokračovat do nekonečna...Kdo Raie pozná prostě ho miluje už od první chvíle, jinak to ani nejde!!

Pro něj je prostě všechno hračka. Je to nesmírně chytrý pes a mě nikdy nepřestane udivovat jak rychle a snadno vše pochopí. (Nebo taky vymyslí) :D

Je to můj nejlepší přítel který mi rozumí a já si užívám každou vteřinu po jeho boku. Každá vteřina je výjemečná, protože ON je výjmečný! ♥