Předvánoční čas...výroba věnce, cukroví a první sníh. :)

21.12.2014 16:28

Předvánoční čas...

Tak jsme se s Rejíček pustili do Vánočních příprav. Začalo to pletením Adventního věnce, pokračovalo jeho nazdobením a zapálením první svíčky. Dále jsme pomáhali při pečení Vánočního cukroví a začali jsme mým nejoblíbenějším, a to vanilkovými rohlíčky...hmm po tom bych se mohla utlouci!!! Rejíčkovi je to samozřejmě jedno, hlavně když je to k jídlu. :D Ale cukroví naštěstí nekoštoval, to by brzy vypadal jako obří chlupatá koule. :) Mezi Vánočními přípravami nám tu napadl malý poprašek prvního sněhu a Rejíček si ho náležitě užíval - válením sudů a házením si s balonkem. :) Nakonec jsme přípravy zakončily Vánoční výzdobou - jak je vidět na úvodní straně, tak se do toho zapojil i Rejíček. Protože jsou to právě jeho siluety co mi zdobí dveře. :) No a také samozřejmě předvánoční úklid - neoblíbená činnost, ale nezbytná. Sice mi zabrala celý den, ale už máme vše hotovo! Jupííí!!! Už zbývá jen zabalit dárečky, které jsou už všechny doma (a že se má ten můj uličník na co letos tešit!!! Až se těším i za něj. :D) Tak jsme to nakonec všechno pěkně zvládli a už se těšíme na Vánoce...pohádky, cukoroví a všechnu tu pohodu kolem. Rejíček jak je vidět na fotkách mi se vším pomáhal, u všeho asistoval (jak jinak) a nemohl nikde chybět. :) Dokonce i teď, když už týden ležím v posteli se zánětem ledvin mi pomáhá podávat teplé ponožky, župan, pantofle, chodí se semnou koupat (ale to on chodí vždy) :) a hlavně kontroluje kolik toho sním. :D Je to můj malinký pomocník a já doufám že se už brzy uzdravím a budeme moci začít uskutečňovat naše plány s výlety a využít všechny ty dárky, ale to už předbíhám, jen si pěkně počkáme do Vánoc, co nám ten Ježíšek nadělí...uvidíme jak jsme byli s Rejíčkem hodní. :)