Velká aktuálka a fotky z výstavy

17.02.2011 11:51

 Omlouvám se všem za spoždění  ale bohužel nebyl čas.  A tak sem měla teď co dohánět :)

Dne 5.2 a 6.2 jsme se zúčastnili Mezinárodní výstavy Duo Cacibu v Brně.

 Do Brna to máme kousek a po dálnici jsme tam byli hned, v sobotu byla u vjezdu do areálu trošku zácpa ale to se dalo čekat protože to nebyla žádná malá výstava. Až jsme se konečně z parkoviště přesunuli před pavilon P kde jsme měli být už zbýval jen jediný problém...najít náš výstavní kruh naštěstí jsme prošli až uplně posledním vchodem na opačně straně hlavního vchodu, když jsme vešli dovnitř tak mě málem trefilo protože už jsem si představovala jak budeme mezi tím mumrajem hledat náš kruh ale jak říkám štěstí stálo při nás a hned jak jsme vešli dovnitř tak hned ten první kruh na kraji byl náš... :) pak už jsme si šli jen pro výstavní číslo a pro katalog a pak už sme jen čekali a dávali pozor kdy jdem na řadu. Ale byla to naše premiéra a ne zrovna malá výstava tak si určitě dokážete představit co se mi honilo hlavou (co když si lehne v kruhu, co když uteče, co když zakopnu a spadnu nebo nebude chtít Rai vůbec poslouchat...no trapas) :D ted mi to přijde k smíchu ale v tu chvilku zrovna ne :) takže kdo si myslí že sem jen tak v klídečku čekala až přijdem na řadu je trošku vedle, bylo tam plno psů a tak sem pochybovala že se Rai bude chtít předvádět v kruhu ale dofala jsem. :)

Reíček mě mile překvapil a choval se jako profík jak kdyby to byla jeho už desátá výstava :) Poslouchal, vrtěl ocáskem a pěkně stál i když ho posuzoval pan rozhodčí, ukázal zoubky a krásně běhal. Spadl mi obrovský kámen ze srdce :D

V sobotu jsme byli v kruhu 3.  My jsme šli na posouzení jako první a dostali jsme známku Velmi Nadějná a jaké překvapení bylo když nám pan rozhodčí dal 1. místo :) Takže v sobotu jsme získali VN1! Měla jsem obrovskou radost!!!! V kruhu s námi byl Chris ze Štěnkovského lesa který získal VN2 a náš polobráška  Beny (Benito Anitero) který získal VN3. :) 

Výborně si vedl i náš tatínek: WHIZZBANG’S HIGHWAY TO HELL  za kterým jsme se byli na výstavě podívat a který získal V1a CAC.

 

V neděli už to nebylo tak strášný, bylo tam míň lidí a v kruhu jsme byli hned vedle Terky s Tylerem kteří si v sobotu vedli též výborně a získali také VN1! Ještě jednou moc gratulujem :)

Takže jsme v neděli nemuseli moc hledat a byli zase téměř na kraji ale na opačném konci než v sobotu. Do dorostu psů jsme nastoupili 4 ale bohužel pro nás s konkurencí starších pejsků kterým jsme se nemohli rovnat protože jsme tam byli nejmladší (pouze o 3 dny nám utekla třída štěňátek) ale i tak jsme získali krásnou známku  VN4.

Ale i tak je to pro mě úspěch a jsem za to moc ráda protože Rai už byl celkově v tu neděli unavený a protivný, vůbec se mu nechtělo běhat ani stát v postoji při posuzování ale byla to jeho první výstava a 2 dny v kuse a  velká výstava takže jsem na něj pyšná a myslím že si vedl výborně a získal 2 diplomy s krásnými výsledky. :) 

A  i v nedělit si vedl náš tatínek výborně a získal  V1, CAC, CACIB => INTERŠAMPION C.I.E. 

I Terka s Tylerem si vedli bezvadně a v neděli získali pěkné ocenění N2.

 

Fotky z výstavy a video z neděle najdete v sekci Výstavy.  Bohužel mě to mrzí ale video ze soboty nemám a fotky jsou v horší kvalitě protože tam bylo špatný světlo :(

 Jinak jsem přidala ještě pár Raiových fotek, doplnila růstovou tabulku i sekci výstavy ale mám v plánu to ještě doupravit hned jak to bude možné.