Žijeme! :)

15.12.2012 20:49

 

Tak Vás všechny zase po delší době zdravíme a hlásíme, že žijme. :)

Bohužel nebylo dříve moc času na nějaké aktualizace a pak když tu na mě vybaflo tolik věcí, co všechno se zde musí aktualizovat a dodělat, tak přiznávám, že nebyla ani ta chuť...
Neodkládat věci na později!! To by mohlo být moje první "předsevzetí" do Nového roku. Pak se to vše nahromadí a nevíte kde co udělat první.
Ale přemluvila jsem se a konečně se rozhodla začít něco dělat, když je trocha toho času. A tím se dostáváme k druhému předsevzetí a to zní: Dokončit stránky k obrazu svému. :)
Takže slavnostně přísahám, že se tu zas začne něco dít (doufám) :D a vše konečně bude hotové. Pro začátek jsou to zatím drobné, nepatrné změny a doplnění informací a postupem času se snad dopracuji k celé rekonstrukci.
No tak to na úvod, nějak to obkecat :D a teď se dostaneme k tomu, co vlastně celou dobu děláme. :)

Takže, jak jste si jistě všimli snažila jsem se sem dávat aspoň nějaké aktuální informace na úvodní stránku. 

Což ze shrnutí za tu dobu nečinnosti bylo:

 

  •    Návštěva 4 výstav na kterých Rai získal vždy první místo s úžasnými výsledky!!! Jsem na něj tak neskutečně pyšná, je prostě úžasný!!! Přesvědčit se můžete i vy a to tím, že se podíváte do sekce Výstavy, kde naleznete všechny podrobné informace.
  •    Dále jsme se vrhli na Lovecký výcvik a aby jsme věděli kde přesně začít, zúčastnili jsme se pár lekcí Loveckého výcviku v Brně u super výcvikářky Kristýny Šedé. Velmi mě potěšila Kristýnina slova na první lekci o tom že jsme velmi šikovní a sehraný tým, který má téměř vše již zvládnuté.
  •    Jinak chodíme každý den na procházky, občas někam zajedeme na výlet, nebo někoho navštívíme. Prostě jako každý jiný, takže myslím, že o tomhle psát nějaké aktualizace by bylo zbytečné. :)

 

Momentálně si Rai velmi užívá sněhu, který tak miluje! Válí se, lítá jako blázen a snaží se protunelovat hlavou díru až na druhý konec planety. :D

 

Takže to by bylo asi zatím vše, pár zimních fotek hodím na úvodku a pak SNAD příště už tu bude něco víc... i když o tom tak přemýšlím, tak po tomto vyčerpávajícím článku mě to zas tak nějak trošku přešlo... :D Ale ne, teď vážně, budu se snažit a snad bude zas nějaký ten čas. :)

 

Tak se zatím mějte všichni krásně a brzy na "viděnou"....;)