AKTUALIZACE - UPOZORNĚNÍ

31.01.2014 15:29

A jako bonus na konec jsem Vás chtěla informovat, že jsem zapracovala na stránkách a doplnila všechny dostupné informace co mám o Raiových sourozencích, rodičích, prarodičích atd. Takže jsou aktualizované všechny sekce. Doplnila jsem všude nové fotky, také ve všech sekcích. Zbývá už jen poslední a to ta nejtěžší a nejdůležitější...a tím je sekce "O mně" o Rejíčkovi. Mám miliony jeho fotek, jak z běžného života, tak z cvičení, výletů, když stál modelem a podobně. Ale jak jsem již psala, je jich strašně moc a jsou různě po celém disku. Průběžně se je snažím shromažďovat a brzy je nahraji a začnu pracovat i na této sekci.

Všechny informace na stránkách budu průběžně doplňovat i s fotkami. U všeho jsou napsané zdroje, odkud jsem informace čerpala. Bohužel některé věci mi nejsou známy a třeba o Rejíčkovích sourozencích vím jen to, co je tam napsané. Pokud by někdo měl více informací, budu velmi ráda, když se mi ozvete na e-mail který je v kontaktech. Děkuji předem a doufám že se Vám změny a doplnění líbí.
 

Nakonec pár fotek z Rejíčkova každodeního života, má velmi těžký život....:)

* Rejíček a jeho obří kostička od Ježíška. :)     
** Dnes 31.1. Rejíčkovi konečně dovezli obejdnaný spešl ručník na rychlé utírání, hned si jej ve dveřích od kurýra převzal. :) Stejně jako si přebírá poštu od pošťačky. A ta mu za to už pravidelně nosí pamlsky. :D
*** Pomocník Rejíček při zalévání kytek.. :)