Cvičení, Vánoce, Prázdniny v Praze.

30.12.2013 00:24

Pocvičeníčko s myslivci..

21.12. 2013 jsme se domluvili s kamarádem který je myslivec, že nás vezme s sebou na cvičení. Ten den byla šílená mlha a nebylo vidět na krok, takže jsem zprvu váhala zda vůbec chodit, aby se něco nepřihodilo. Ale moje obavy byly zbytečné a všechno probíhalo skvěle. Rai byl moc šikovný, dohledával a přinášel o sto šest. Dokonce mi i chvilku dělal sám výřad přede mnou. :D Je prostě skvělý miláček můj. :) Dostal obrovskou pochvalu i od myslivců, že je to moc šikovný pes a že by takového chtěli na hony takže jsme dostali i několik pozvánek na hon. :D Byl to super den a Rai byl taky velmi spokojený, špinavý a mokrý od hlavy až k ocásku, zvěř a my dva. Byl šťastný a večer spal jak miminko. :)

* To mi vlastně připomíná, že jsem se ještě s Vámi nepodělila o náš nevšední zážitek z dřívější procházky. Šli jsme s Rejíčkem na běžnou procházku a uprostřed pole jsem viděla myslivce jak něco hledá. Předtím byly kousek od nás slyšet výstřely, takže "Nejspíše dohledává zvěř" řekla jsem si. A šli jsme tedy za ním, zeptat se zda nepotřebuje pomoc s dohledávkou, protože se už stmívalo a přestávalo být vidět. Pan myslivec byl strašně rád když jsme mu nabídli pomoc a tak jsem vyslal Raie a ten za chvilku dohledal svou první srnku. :) Je to prostě šikula. Pak jsme ještě chvilku zůstali, popovídali si, podívali se, jak se co dělá a proč. Dozvěděli jsme se mnoho užitečných informací. Rai poslušně ležel vedle nohy a vše to sledoval. Nakonec jsme se s pánem rozloučili a ten nám nabídl, zda budeme chtít, že s ním můžeme občas takhle zajít když bude na lovu a pomoci mu. :) Byl to velmi nevšední zážitek a z běžné procházky se stalo něco nezapomenutelného. Hlavně jsem se dozvěděla spoustu nových věcí.

 



Vánoce 2013

24.12.2014 jsme den začali sledováním pohádek. :) Rejíček hlavně pomáhal u vaření, protože je rozený kuchař a pokud se v kuchyni něco děje, ať je to třeba jen mazání chleba, nesmí u toho chybět. :D Nic neprojde aniž by o tom nevěděl. Pak jsme se vydali na Vánoční procházku do lesa, dát zvířátkům nějaké dobroty do krmelce, aby jsme jim také zpříjemnili tento den a měli se dobře. :) Až se setmělo, jsme ještě před večeří již tradičně, naskládali dárky pod stromeček. Rai si lehl vedle stromečku a odmítal kamkoli jít, ani k večeři nepřišel. Byl strašně zaměstnaný, hlídáním dárků. Co kdyby je někdo náhodou odnesl?! Dokonce si pár dárků chtěl nenápadně odnést a pochlubit se jimi. "Hele mami co jsem ukradl!" :D V tom se mu naštěstí zabránilo hned na začátku a tak je tedy "jen" hlídal a vypadal u toho strašně důležitě. :)Když přišlo na rozbalování dárků, připomínal mi dítě. Byl strašně nadšený a chtěl všechny dárky rozbalovat a nosit. :D Pokud zůstal nějaký dárek zabalený, Rai chodil kolem stromečku a POTŘEBOVAL ho rozbalit. To stejné proběhlo, když jsme přišli k Vánočnímu stromku u babičky. Rai jen prošel a už rozdával dárky. :D Nemohla jsem odolat a natočila ho při rozbalování svých dárků..video brzy přibude do videogalerie. :) Prostě ho miluji a jsem šťastná za každou vteřinu strávenou s ním, je prostě úžasný...ve všem a ten nejlepší na světě!! ♥

 

Výlet do Prahy

Mezi Vánoci a Novým rokem, jsme si udělali krátké prázdniny v Praze. Pro Rejíčka to byl velký den, protože poprvé cestoval jinak než autem. Ne že by s tím měl nějaký problém, jinak než autem. Ale přijde mi to pohodlnější jak pro psa, tak i pro lidi co s ním cestují.
Takže Rai si střihl za jeden den, 3 hodinovou cestu vlakem, poté v Praze proskleným výtahem (který mu teda příjemný moc nebyl), metrem, šalinou a nakonec ještě městským autobusem. Nebyl absolutně žádný problém, Rai se zase tvářil jako že má všechno na háku a dělá to přeci denně. :) Po cestě ho spousta lidí zase poňuhňalo, pozdravil se se psy které jsme potkali po cestě a nebo při venčení. Člověk by řekl že večer bude ze všeho unavený, tolik nových věcí. Ale to by nesměl být Rejíček... :) Dostal za odměnu kostičku na kousání, hrál si s králíkem Karlem a byl spokojený a ani trošku unavený. Jako by se nic nedělo a byl to běžný den. Je prostě splachovací a věčně spokojený pejsek. :) Byla jsem na něj velmi pyšná, jak to všechno krásně bez problému zvládl.